کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739785628 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316695 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه با آندروید یک عکاس حرفه ای شویم؟

معرفی پنج برنامه عکاسی سیستم عامل آندروید که می تواند تلفن هوشمند شما را به یک دوربین عکاسی تبدیل کند

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ دوربین های DSLR با آن لنزهای بزرگ و کیفیت عکس های بی نظیرشان می توانند هر کسی را برای خریدهای چند میلیونی وسوسه کنند. کم نیستند افرادی که به همین خاطر سر کیسه را شل و مقدار زیادی پول را صرف خرید این دلبرهای زیبا می کنند.



حال این سوال پیش می آید تکلیف آن دسته از دوستداران عکاسی که به هر دلیلی علاقه ای به خرج کردن چندین میلیون تومان پول ندارندن چه می شود؟

بسیاری دوربین های کامپکت یا نیمه دیجیتال را توصیه می کنند که می توانند نه فقط جای خالی دوربین های حرفه ای را تا حدودی پر کنند بلکه از لحاظ هزینه هم جیب های شما را خالی از پول نمی کنند. با این وجود ما پیشنهاد می کنیم فعلا به تلفن های هوشمند آندرویدی خود (در صورت داشتن آنها) بسنده کرده و به وسیله دوربین های آنها به عکاسی بپردازید.

 به لطف داشتن برنامه های کاربردی مختلف عکاسی با ابزار بسیار راحت تر و صد البته لذت بخش تر است. ما در این مطلب شما را با پنج برنامه کاربردی آشنا می کنیم که می توانند تلفن های هوشمند خود را به دوربین عکاسی تبدیل کنند.

عکسبرداری سریع (Little Photo)




سرعت همیشه نقش مهمی را در عکاسی ایفا می کند و به همین خاطر است که کاربر آندرویدی باید از Little Photo استفاده کند. شیوه کار با این برنامه بسیار ساده است؛ تنها کافیست آن را باز کرده تا وارد دنیای بیکران آن شوید. پس از ورود می توانید عکس خود را گرفته و سریعا وارد بخش ویرایش برنامه شوید که به شما اجازه ویرایش کلی، استفاده از انواع و اقسام فیلترهای رنگ و افکت را می دهد. Little Photo بهترین انتخاب برای کسانی به شمار می آید که به فیلتر رنگ های تیره علاقه مند هستند.



عکسبردای کاغذی (Paper Camera)



اگر به طرح های مفهومی، نقاشی یا حتی کتاب های مصور علاقه مندید و تاکنون از Paper Camera استفاده نکرده اید؛ بهتر است هر چه سریع تر دست به کار شوید. Paper Camera یک برنامه کاربردی ساده است که به شما اجازه استفاده از افکت های نقاشی آن هم به صورت Real Time را می دهد.

کارکرد این برنامه بدین صورت است که شما از محیط واقعی عکس گرفته و سپس آن را به صورت نقاشی مشاهده می کنید؛ بدون نیاز به هیچگونه ویرایشی. البته افکت های مختلفی همچون کارتون، نوآر، کتاب های مصور، در این برنامه حضور دارند که عکس های شما را دقیقا به همان شکل لازم در می آورند.



یک برنامه همه فن حریف (Cameral Zoom FX)



این برنامه می تواند انتخاب نخست شما در برنامه های کاربردی عکاسی باشد. به عبارتی Cameral Zoom FX یک برنامه همه کاره است که شما به لطف آن نه فقط توانایی عکسبرداری دارید بلکه به بهترین شیوه ممکن می توانید عکس های خود را ویرایش کنید.

 Zoom FX یک برنامه معمولی نیست و حتی می تواند جایگزین برنامه اصلی عکسبرداری گوشی شما شود. وجود فیلتر رنگ های مختلف، مدهای مختلف عکسبرداری و عکاسی سریع از جمله ویژگی های اصلی این برنامه است که وجود آن روی گوشی شما را به امری الزامی مبدل می کند.



شکار لحظه ها (Fast Burst Camera)



عکاسان حرفه ای به همراه افرادی که دستی در عکاسی دارند حتما با شیوه Burst mode آشنایی کامل دارند. در این مد شما می توانید تعداد بسیاری عکس پشت سر هم از یک محیط گرفته و در میان آنها عکس مورد نظر خود را جدا کنید.

بسیاری از عکس هایی که امروزه با نام شکار لحظه ها می شناسیم با استفاده از همین مد تهیه می شوند. برنامه Fast Burst Camera دقیقا همین کار را برای تلفن هوشمند آندرویدی انجام می دهد. این برنامه توانایی عکسبرداری به صورت 30 فریم بر ثانیه را دارا بوده و می تواند از هر ثانیه چیزی بین 5 تا 10 عکس بیندازد. قابلیت زوم کردن، استفاده از فلش و فوکوس کردن از جمله ویژگی هایی است که در نسخه کامل این برنامه وجود دارند.



استفاده از آخرین متدهای عکسبرداری (Pro HDR Camer)



دلایل بسیاری برای عکسبرداری با متد نورپردازی HDR (high dynamic range) وجود دارد که از بین آنها می توان به بالا رفتن سطح نور و کیفیت عکس ها اشاره کرد.

کاربران آی فون 4 و 4S می توانند خوشحال باشند که برنامه عکاسی روی تلفن های هوشمند آنها از چنین ویژگی بهره می برد هر چند نیازی به نگرانی دوستداران آندروید نیست. به لطف برنامه Pro HRD حالا تلفن های هوشمند آنها هم می توانند از این تکنیک استفاده کنند.

Pro HDR در حال حاضر تنها برنامه ای است که قابلیت استفاده از HDR آن هم به صورت واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. به لطف این برنامه نه تنها نقاطی که به خاطر وجود سایه نامعلوم هستند، مشخص می شوند بلکه شما می توانید پس از عکاسی میزان تضاد نوری، روشنایی و رنگ عکس خود را مشخص کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10162 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/05/01 تعداد مشاهده: 2203
کلید واژه ها: ,
سافت گذر